Pages

Sunday, December 19, 2010

cuti2 malaysia

Selama 6 hari (14/12-19/12/2010) melarikan diri ke KL melepak kat rumah temanku, Diana kat Ampang. bukan saje melarikan diri tp cari peluang yg ada utk bersama2 ngan kawanku yg sorg ni smbil menguruskan pape yg perlu aku uruskan sebelum balik Sabah.

1st day x keluar mana2 pon sebab sampai pon dah petang kan. so, lepak2 jer la kat rumah ek. esoknye hari rabu.. apa lg kalau hari rabu, wayang la. sampai 2 cerita ktorang tengok.. plannya nk tengok Narnia tp 2x pergi semua full.. last2 tengok Ngangkung petang tu n malamnya layan aku tak bodoh plak.. cerita 2 boleh tahan la..

tujuan sebenar nak g ambil scroll Diploma kt UPSI dan nak shopping brg sikit.. so, ari khamis shopping handbeg, kasut n tshirt kt Sogo. pastu hari jumaat baru g UPSI ambil aku punya scroll tu sbb dulu time konvo aku tak join..

dah abis shopping kt sogo, pergi usya2 kat down town Cheras plak.. usya jer ker??? shopping 1x la.. 2x plak tu pergi... hahahha.. kalo pergi kali ke 3, sure akan ade lagi brg yg akan dibeli..

cukup la 6 hari lepak ngan kawan aku ni... nanti boring plak die layan aku.. xpe la... sekali sekala xpe kan beb.. hehehe.. lain kali ko datang sabah aku pulak bawak ko jalan2.

No comments:

Post a Comment