Pages

Thursday, December 23, 2010

Aku dan Nescafe 3 in 1


ramai org cakap nescafe ni x baik tuk kesihatan.. tp bg aku, nescafe ni baik tuk mmberi kesegaran kat aku terutama time nk stdy.. sebabnye, dulu time skolah menengah aku slalu sangat tido dalam kelas. mate ni dah tak boleh nak kontrol dah.. mmg nk tutup jer tau.. tp kalo subjek matematik mmg x ngantuk langsung.. subjek pebret kot.. dulu time skolah aku x minum nescafe 3 in 1 ni.. aku minum nescafe Ganoderma.. tp yg peliknye, dlm kelas aku tido pon result aku ok gak.. heheh.. ceh, sempat lg nk perasan pndai.. hahaha. 

biler dah masuk U, penyakit tido dalam kelas pon x hilang jgk.. aku pon dah x tau nak wat mcm mane.. tp time tu dah pndai nk wat mcm mane.. time tu br start minum nescafe 3 in 1 nih.. trus hilang ngantuk aku.. so, tiap2 hari la aku break fast dgn nescafe ni. badan pon jd segar jer..

sampai la skrg, tiap pagi2 kalo nk start keje aku mesti kene minum nescafe 3 in 1 merah ni tuk refresh dan bg mood sikit. 

nak kate sebab x cukup tido tu, x la jugak.. sebab kalo aku dah bnyak tido pon still ngantuk gak time lam kelas.. 

bg aku nescafe ni bagus, tp maybe tuk sesetengah org minum nescafe ni x elok tuk diri diorg.. so, diri sendiri kene tau yg nescafe tu berguna x tuk dien jgn dengar cakap org pasal keburukan nescafe tu.. semua tu dibuat mesti ade kebaikan dan keburukan.. tepuk dada tanya selera..

No comments:

Post a Comment