Pages

Friday, October 15, 2010

misz this moment


teringat kembali cerita dan kenangan ketika belajar di UPSI yang sebetulnye belajar di Proton City.. banyak kenangan manis yg tak kan ku lupa.. bersama teman-teman rumah dan member2 kelas menjalani kehidupan di Proton City yang aman..

depan blok rumahku A40201..
rumah yang sentiasa dihiasi dengan gelak ketawa dan usik mengusik penghuninya yang semuanya 'sengal'.. dan rumah ni antara rumah yang paling special sebab lantainya yang bertar dan tidak seperti rumah kawan2 yang lain yang hanya berlantaikan simen... blok ni betul2 depan pintu masuk apartment ni..

main air kat Lost World of Tambun
kitorg seramai 8 orang member kelas dengan 2 buah kereta menuju ke ipoh pd pagi hari dan balik pd malam hari dlm keadaan yg sangat penat tapi happy.. bajet lebih kurang rm60 seorang untuk tiket masuk dan perjalanan pergi dan balik tanjung malim-ipoh.


hot spring sg. klah
program yg tak dirancang akhirnya menjadi dengan jayanya.. dengan perjalanan lebih kurang 1 jam dari proton city dan bayaran rm10 untuk tiket masuk.

trip 2 pangkor
aktiviti yg paling best.. join budak2 DPLI yg anjurkan program ni ke pulau pangkor. bnayk aktiviti yang dibuat. biler lg nk buat program mcm ni ek.. best bangat..


makan2 ngan housemate
plan ni akan menjadi bile dah masuk elaun.. mesti nk makan best2.. so, kalau kat tanjung malim ni, antara restoran fast food yang ada.. ni la... KFC n pizza.. selain kedai2 makan yg jd kegemaran kitorg..

usai sudah waktu belajar
keluar jer kelas, terus menuju ke cafe proton city tuk mengisi perut dan m'buat xtvt yg tak b'faedah iaitu mengumpat... tp aku jarang masuk pot sal mengumpat ni... dengar jer la.. hehehe.. btol ker???

hampir setengah tahun meninggalkan kehidupan di sana... tapi memori indah tetap tersemat di sanubari.. tp skarang keadaan dah tak sama.. suasana kembali sunyi..

No comments:

Post a Comment