Pages

Saturday, August 8, 2009

bicara malam...

udah pagi da... mateku masih x mau tdo.. tu la psal.. tiap2 mlm tdo lewat. bngun pon lmbt gk. aku pon x tau nape.. dr sek lg mcm nih. susah nk tdo.. pening tau.. best jer tngok org lain tdo.. sudahnye, esok tdo lam klaz.. mule la kcut perut kalo lect nmpk. pe lagik kalo duk hadap laptop ni.. mmg x nak tdonyer mte nih.. ader jer keje nk xplore.. main game ker.. tp xsiment still jlan.. pe lg kalo ade tenet... xpon ader sorg bdak tu suke layan aku borak mlm2. tp aku x bnyk cter.. die jer yg slalu ader jer cter yg nk dbualkn.. aku layan jer.. borak la smpai kol 3.30am. dh la klaz kol 8am. nk mampos tdo lwat mcm tuh.. lam klaz mmg xtau pape la.. wat penat jer p klaz. tp tu la aku. kalo mkan ubat pon x ngntuk gak. aku pon pelik. tp ckap merapu la ckit..

udoh2 ler tu, aku mau tdo suda..

No comments:

Post a Comment